۱۳۸۸ شهریور ۱۹, پنجشنبه

[جای رهاشدگان از اسارت در سیستم جامع ایثارگران کجاست ؟

(((( بخشنامه اصلاحات سیستم جامع ایثارگران ابلاغ شد خوب مبارک صاحباش ، مگه اسرا هم جز همین سیستم هستند؟!!!
خوب قراره که بعنوان ایثارگر باشند دیگه،اخه لفظ اسیر خیلی خوبیت نداره هی تو دهن مردم باشه اصلا چه معنا دراه که هی اسیر اسیر کنیم مگه ما می خواهیم اسیر پروری کنیم که هی اسیر اسیر کنیم دیدید که حاج اقا ابوترابی را هم که زیاد به عنوان اسیر نمی گفتند اولش هی می گفتند بعدش دیگه ایشون شد نماینده مجلس و از این حرفا خدا رحمتش کنه ایشون که رفت بعد هم که کسی دیگه ای نبود که فقط ایشون بود دیگه تمام شد دیگه چیه هی اسیر اسیر می کنید؟

کدوم اسیر مگه ما اسیر هم داشتیم همه ایثارگر بودند ،تو فکر می کنی ایثارگر کم چیزیه این کلمه ایثارگر فرق می کنه با اسیر،تومنی دو زار توفیر داره ، اسیر یعنی بد بخت ،گرفتار،توسر خور، مگه ما ملتون تو سرس خور هستند ؟
بده دیگه هی نگو اسرا، اسیر،با زهم که دیدید که دیگه سازمانی و چیزی نداریم به اسم اسرا،البته بعضی ها می گنن که تو ممالک غرب چکار می کنند و هر سال تو میدون رسمی شهر نه تو یک جا که کسی نبینه،جمع می شوند از این اسرا و مابقی تجلیل می کنند ،ولی داش ما که غربزده نیستیم.
ولی ایثار گر یعنی ادمی که ....
بالاخره تازه قراره اسم اردوگاه ها رو هم نیارند نشنیدی تو همین ایام مرداد که ماه عسل اسرا هست این خبرگزار ی جمهوری اسلامی که از قضا رئیسش یک اسیر بوده اصلا بروی مبارک نیاورد که حتی اسم اسرا رو بیاره چه برسه به نام اردوگاه و این حرفا «« حتی میگن مدیر شبکه العالم هم بله... مثل اینکه چند صباحی آب خنک خورده !!»» ،یعنی تو میگی این رئیس خبرگزاری از خودش هم یادش رفته بود که زمانی در اردوگاه 12 تکریت اسیر بوده و ایشون این 26 مرداد را یادش نمونده؟
نمی دونم ،شاید هم زدند و گفتند ولی ما ندیدیم اخه ما که نمی تونیم بیست و چهارساعته اینها را بپاییم، دیگه پیر شدیم گرفتار شدیم زمانی تو اردوگاه نشریه می زدیم و از این کارها می کردیم ولی الان تو خونه اگه خانمت بگه فلانی چرا میوه نگرفتی جوابش رو چی می دی اینجا که عراقی نیست که بگی مثلا دشمن و این حرفا و..
همین موصل 4 که برای خودش یک سایت داره بابا ما عکس این بشر کی بود که تو بیمارستان بخش روانی بودش حالا هر کی، بهر دلیلی اسیر بود یا نبود؟
چی شد به اینجا رسید، اهان علیرضا خادملو رو زدیم تو وبلاگ ان ها هم زدند ولی انها چهاردهم شهریور زدند و پانزدهم برداشتند انگار این خبر غیب شده، خوب برادر سیاستی گفتند و ... مثلا همایش چیزی و یک تقدیری تجلیلی ولو لفظی بکنه ،نه دادش تازه بعضی دیگه هم همین سایت الف هم بود فقط این خبر گزرای فارس که یک کم کله شون داغه با یک چند تا خبرگزاری دیگه که ان ها هم یک جوری مثل فارس هستند هی از اسیرا خبر زدند و مصاحبه پخش کردند.
بگذریم خوب بهر حال این سیستم اصلاح شده تازه تکنووژی اون هم عوض شده دیگه شک نکن که بعدش اگه خواستیم یک همایش بگذاریم دوباره نباید دنبال امار اسرا بگردیم، نه مگه؟یک راست می ریم بنیاد و لیست اردوگاه یازده را تکمیل می گیرم ،همه چیز توش هست، شهدای اردوگاه با عکسها شون، فوت شده ها، خدا رحمت کنه همه شون رو، بعد تعداد فرزندان و.......کلی اطلاعات دیگه ،حالا کی این سیستم در دسترس هست؟والله اینطوری گفتند که ابلاغ شده حالا تا امتحان هم بشه لابد وقت می بره .
اقا تا بیست سال دیگه که ما یک همایش دیگه خواهیم داشت البته با نصف این جمعیت دیگه چون ریزش داره این امار مطمئنا تکمیله تکمیله !!!!!!!!!!

((«« یادم در طول این بیست سال فقط یکباردرهمان اوایل رهایی ( چون دیگه میگن آزاده بعداز بیست سال بزرگ شده و حالا شوهرکرده وآقا بالا سر داره و اسمشو نبرید عواقب داره «« از این پس به جای واژه نا مانوس آزاده ، از واژه رها شده استفاده کنیم !!!!!!!! »» ) سازمان اسناد ملی مصاحبه ای رو انجام داده بود با رهاشدگان از اسارت وبعد ازبیست هم بعضی خبرگزاریها مثل فارس و روزنامه های خراسان و قدس وچند روزنامه محلی دیگر هم با رهاشدگان از اسارت مصاحبه بعمل آوردند. »»))
نقل شده از وبلاگ اردوگاه تکریت 11

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر