۱۳۸۸ مرداد ۵, دوشنبه

همایش کشوری ازادگان اردوگاه 11 تکریت

دبیر نخستین همایش کشوری آزادگان اردوگاه 11 تکریت گفت: این همایش از 14 تا 16 مرداد جاری در محل اردوگاه شهید بهشتی آموزش و پرورش شهر ابریشم از شهرهای استان اصفهان برگزار می شود.علیرضا باطنی افزود: این همایش به همت و ابتکار خود آزادگان اردوگاه 11 تکریت برگزار می شود.

به گزارش سايت ساجد به نقل از حيات ، وی با اشاره به اینکه آزادگان اردوگاه 11 تکریت در استان های سراسر کشور همایش هایی برگزار کرده اند افزود: همایش کشوری آزادگان اردوگاه 11 تکریت دارای پنج کمیته اجرایی، فرهنگی، روابط عمومی، کمیته برگزاری مراسم، شهدا و متوفیان و دبیرخانه همایش است که از شش ماه گذشته در اصفهان تشکیل شده اند.
وی تصریح کرد: دوران اسارت آزادگان و افتخارات آنان برگ زرینی از دفتر دفاع مقدس است که متاسفانه نه در قالب برنامه روایت فتح و نه در برنامه های دیگر مورد توجه قرار نگرفته است.
دبیر نخستین همایش آزادگان اردوگاه 11 تکریت، اضافه کرد: در این همایش حدود 850 نفر از آزادگان و خانواده های شهدا و متوفیان حضور خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: علیرغم پیگیری های مکرر برای برگزاری این همایش هیچ گونه پشتیبانی رسمی از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت نگرفته است و همه هزینه های برگزاری همایش خود آزادگان متحمل می شوند.
وی با اشاره به اینکه اردوگاه 11 تکریت، نخستین اردوگاه مفقودین در کشور عراق بوده است، ادامه داد: این اردوگاه بدون اینکه زیرنظر صلیب سرخ جهانی باشد بعد از عملیات کربلای چهار سال 1365 ساخته شد.
باطنی، در پایان تصریح کرد: هیچ کسی از وجود این اردوگاه خبر نداشت و حتی بسیاری از والدین اسرا برای فرزندان خود مراسم سالگرد برگزار کرده بودند.

آزادگانی که هنوز برای حضور در همایش کشوری اردوگاه11،اعلان آمادگی نکرده اند با این شماره ها تماس حاصل کنند: 09131184470

مکان:اصفهان
تاریخ:14 مرداد 1388
دبیرهمایش : حجت الاسلام علی باطنی

با شر کت بیش از 500 نفر از ازادگان اردوگاه تکریت
11
از همه ازادگان عزیز اردوگاه 11 دعوت می شود در این همایش شرکت نمایند
جهت اعلام امادگی با شماره های زیر تماس بگیرید

09132043341
09133020856

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر